donderdag 23 juni 2011

Citytrip Utrecht

Het mag dan wel in eigen land zijn, vier dagen vertoeven in een leuke stad is natuurlijk altijd fijn! Helemaal als je in een mooi appartement midden in het centrum verblijft ;) En ja, dat is het geval. Vriendin L. is nu namelijk heerlijk op vakantie naar Italie (ik ben jaloerssss!) en daarom mag ik even in het huisje van haar en haar lover wonen! :) Wat we zeker gaan doen? Shoppen (want na eerdere shopsessies in deze stad kan ik zeggen dat Utrecht ontzettend leuk is om te winkelen), sushi eten (ja, daar waar ik laatst superlekker heb gegeten), ontbijten bij Brooodnodig (inderdaad, daar waar ik ook al vaker die heerlijke yoghurt met fruit en muesli heb gegeten), films kijken (want het weer wordt geloof ik niet zo fantastisch, en zij hebben een kast vol dvd's die ik nog niet heb gezien), een home spa creeeren met onder andere maskertjes (direct een tip: die bij Rituals bij de kasse ligt is echt een aanrader) en nieuwe nagellak (perzik kleur!) en lekker koken. Kortom, het gaan vast vier heel fijne dagen worden! PS. ik kan daar ook gewoon op de pc, dus er zullen gewoon blogposts verschijnen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...