maandag 27 juni 2011

The Darling


Woon jij in Amsterdam of ga je binnenkort shoppen in onze hoofdstad? Dan mag je The Darling in de negen straatjes echt niet overslaan.



Als je er binnenstapt verschijnt er waarschijnlijk direct een glimlach op je gezicht, alles ziet er namelijk supercute uit. Veel wit, roze en mintgroen, vrolijke lampjes, kledingrekken gemaakt van boomstammetjes en nog veel meer leuke details. Kort gezegd is de styling van dit winkeltje (met CUPCAKE CAFE!) fantastisch.



Daarbij kun je er dus niet alleen shoppen maar ook genieten van heerlijke cupcakes (ja, ik heb ze geproefd!) die er ook nog eens ontzettend mooi uitzien (versierd met bloemen, moustaches en meer leuks). Naast cupcakes kun je er macarons bestellen en zijn er diverse soorten koffie, thee (denk hierbij aan onder andere verse jasmijn-, rozen-, en groene thee) en frisdranken verkrijgbaar.



Het assortiment bestaat uit kleding (het meeste is nieuw maar je vindt er ook vintage items), accessoires als (handmade) sieraden, zonnebrillen, hoeden en tassen, nagellak, sjaals en natuurlijk take away cupcakes.
Genoeg redenen om dus even een bezoekje aan The Darling te brengen. Je vindt haar in de Runstraat op nummer 4 dus als je een boekje hebt waar je leuke winkeltjes en andere tips in noteert schrijf deze er dan zeker bij! :)

4 opmerkingen:

  1. Awwhh dat ziet er echt cute uit! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, helemaal mijn ding!!
    Dit ga ik delen op mijn blog!
    Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I ♥ the Darling en ik ben er nog nooit geweest! Je maakt me iedere keer dolenthousiast! Ik ga er snel eens een kijkje nemen en de winkel leegtrekken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Op zoek naar professionele kledingrekken? Op www.kledingrekken-kerklau.nl vindt u een compleet en scherp aanbod van kledingrekken!

    Mvg, Kerklau Import

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...