maandag 13 juni 2011

Lovely Packages: fruit juice


Dat ik gek ben op mooie, originele en opvallende verpakkingen heb ik natuurlijk al meer dan eens verteld. Het lijkt me leuk om hier vanaf nu vaker voorbeelden van te laten zien (in de rubriek Lovely Packages - die je vanaf nu ook in het menu zult vinden). Gewoon omdat het zo leuk is om naar te kijken en omdat het misschien weer kan inspireren tot nieuwe mooie ideeen. Vandaag kwam ik een kleurrijke verpakking tegen van pakjes drinken die eruit zien als parten fruit. Eigenlijk heel simpel bedacht, maar oh zo leuk! De pakjes zijn ontworpen door een Australische student en dat brengt het minder leuke feit met zich mee: dit was slechts een project en deze pakjes sap zijn dus nergens in de wereld te koop. Althans, ik moet zeggen 'nog' nergens, want dit ontwerp is gewoon te leuk om niet te produceren. Dus wie weet gaat dat nog wel gebeuren!


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...