maandag 27 juni 2011

Favorite things

Ik heb nog wat verschillende dingen (en foto's) die ik nog even wilde delen. Zo kocht ik vorige week nagellak van Barry M. in de kleur peach melba, een prachtige kleur, die ik nu even heb gefotografeerd. Ook heb ik direct een nieuwe armband, die ik vandaag zelf heb gemaakt, op de foto gezet (zie de collage, hij is gemaakt van wit zijden en zilveren hex nuts). Verder nog wat kiekjes van mijn twee favoriete kettinkjes (zilver kruisje dat overdwars aan de ketting hangt en mijn goud met zijden morscode ketting met het woord 'friend' in morscode. Ook nog wat beelden van de home spa (koud water met vers limoensap, nagellak collectie, maskers) en nog wat aankopen die ik pas deed: twee formaten evian gezichtsspray (ik kan niet zonder) die vooral in de zomer erg fijn zijn, een gezichtsmasker in tube met avocado en een roze journal met daarop de tekst: How to become the most desired person in the world (vond ik grappig). Klik op de foto's om deze te vergroten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...