zondag 12 juni 2011

Wat neem jij mee?


Best lastig he? Ik ben wel heel benieuwd wat jij mee zou nemen dus zet dat vooral onder dit bericht neer :) Wat ik zou meenemen? Mijn camera, om foto's te maken van al het moois (en engs!) dat ik ga tegenkomen. Een middeltje dat muggen op afstand houdt en er direct voor zorgt dat ik niet zo'n last heb van de opgelopen bulten (ik trek muggen aan en ben ook nog eens overgevoelig voor muggenbeten waardoor het geen kleine bultjes worden maar eieren van bulten!). En dan blijft er nog maar een ding over. Hmmz... mijn iPod met daarop al mijn favoriete muziek (en er dan even van uit gaande dat die niet na 4 uur leeg is). Ik kan niet zonder muziek! :)

2 opmerkingen:

  1. Haha, dit vind ik altijd van die lastige vragen...

    Maar inderdaad een camera met laptop, zodat ik alle bestanden weg kan schrijven en het thuisfront in beeld op de hoogte kan houden.

    En... ehm... als ik toch lekker digitaal bezig ben... ik gok dan toch ook maar mijn Ipod... Iets wat supermooi is kan nog mooier worden als er tijdens het bekijken ervan een heerlijk deuntje door je hoofd galmt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben al best vaak op safari geweest en kan uit ervaring zeggen: mijn camera (want ik leef door mijn lens tijdens safari's), zonnebrandcreme (want de Afrikaanse zon is loeisterk) en... een klamboe (want houdt muggen, schorpioenen, spinnen etc buiten je bed) :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...