dinsdag 10 mei 2011

25% korting bij Sephora!

Ja je leest het goed! Je krijgt nu al 25% korting op alle huidverzorgingsproducten van Sephora (deze actie loopt sinds gisteren tot en met 29 mei) maar vanaf morgen geldt deze dikke korting ook voor alle make-up! Echt alle make-up? Jep, alle merken! Dus mocht je nieuwe cosmetica of verzorgingsproducten (de korting is ook geldig voor zonneproducten en de Sephora badlijn) nodig hebben of graag iets nieuws willen uitproberen, dan is dit het moment! Hier kun je zien welke Sephora er in jouw buurt zit.

Tip van LittleDNLL: Advanced Night Repair Eye van Estee Lauder mag dan prijzig zijn, met de 25% kortingsactie bespaar je flink wat geld en heb je een ge-wel-dig product! Ik heb deze nog niet zo lang en ben zo verbaasd over het effect. Nu kun je denken, yeah right, jij hebt niet eens rimpels... maarrrr ik kan je vertellen dat ik dus wel een opvallende lijn onder mijn linkeroog had ;) (niet dat ik er echt wakker van lag, maar goed, het was wel een irritatie puntje) en die is nu dus weg! :D Daarbij kun je natuurlijk ook niet vroeg genoeg beginnen met goede producten voor de huid rondom je ogen. Kortom: een echte aanrader!


1 opmerking:

  1. OMG!!!! Ik was even aan het googlen naar acties bij Sephora en stuitte op jou blog! (leuke blog trouwens, heb me meteen aangemeld via bloglovin). Ik ben hartstikke ziek nu (griep), maar ik móét de nagellak mimosa uit de chanel summer collectie hebben.. Ik heb een douglas card maar ga vaker naar Sephora omdat ik daar meer korting krijg :D Dus ik ga toch maar even alle energie bij elkaar rapen en naar de Sephora fietsen straks!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...