zaterdag 28 mei 2011

Papieren Pom Poms

Voor mijn verjaardag kreeg ik een geweldige slinger van gekleurde lampionnen (deze hangt nu om de spiegels van mijn kaptafel en ik doe ze zo veel mogelijk aan - lees: ik zit op dit moment met de gordijnen dicht zodat het een beetje donker is en ik optimaal kan genieten van deze schattige sfeermakers). Eigenlijk kan ik niet genoeg leuke decoratie spulletjes hebben en daarom kijk ik maar al te graag rond naar wat voor leuks er allemaal te koop is. Zojuist kwam ik bijvoorbeeld geweldige papieren pom poms tegen. Hierboven heb je ze al kunnen bewoneren en zoals je ziet zijn ze in diverse kleuren (om precies te zijn 17) verkrijgbaar. Leuk om je kamer mee op te leuken, toch?! En voor de prijs hoef je het niet te laten, ze kosten slechts 4,95! Meer info of bestellen? Surf hier even naar PSikhouvanjou.nl toe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...