maandag 2 mei 2011

Zen onder de douche

Deze week ontdekte ik de heerlijke douchegel van Therme, de Douche Milk Zen White Lotus. Nu ervaart iedereen een geur natuurlijk anders, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand deze geur niet lekker vindt ;) Daarom raad ik je aan om even aan deze douchegel te ruiken als je binnenkort bij een drogist staat, want wie weet ben jij er net zo weg van als ik ben. Mocht de geur je trouwens bevallen, er is een complete productlijn binnen Therme van deze heerlijke Zen White Lotus! De douchegel kost bij Drogisterij.net € 5.45 maar is natuurlijk ook gewoon verkrijbaar bij je eigen drogist. Hieronder nog even een korte omschrijving van Therme zelf.

THERME® Zen White Lotus Shower Milk met de subtiele verfijnde witte Lotus geur, Zijde en Macadamia olie geeft je huid een zijdezacht gevoel. Ervaar de Pure Silk Sensation. Ideaal in combinatie met Zen White Lotus Body serum. Zeepvrij, pH neutraal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...