maandag 9 mei 2011

Geloven op je eigen manier

Gisteren kwam ik per toeval een erg leuk kettinkje van sterling zilver tegen in de webshop Hippe-hebbedingetjes.nl. Het leuke aan dit exemplaar vind ik de manier waarop het hangertje (een kruisje) erin is verwerkt. Deze hangt namelijk niet, maar ligt overdwars en zit vast aan de ketting. Hierdoor koppelde ik er voor mezelf de betekenis aan: geloven op je eigen manier (ik ben namelijk niet gelovig maar geloof wel dat bepaalde dingen geen toeval zijn). Naast het ontwerp is ook de prijs erg leuk, hij kost slechts 12,95! In deze webshop worden trouwens nog meer leuke spulletjes gekocht waaronder een flink assortiment lipbalm, muurstickers en portemonnees. Zojuist kreeg ik een mailtje dat mijn nieuwste aankoop op de post is gedaan, dus wie weet heb ik 'm morgen al in huis :)
(Helaas waren de productfoto's van slechte kwaliteit, dus vandaar dat het beeld hierboven nogal onscherp is)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...