zondag 29 mei 2011

Shoptip: gezichtsdoekjes

Gezichtsreinigingsdoekjes zijn er van veel verschillende merken met ieder een eigen geur en prijs. Zelf gebruik ik al heel lang de doekjes van Inecto Pure Coconut Oil. Deze ruiken heerlijk naar kokosnoot, maken goed schoon, prikken niet, en bevatten echte kokosolie waardoor je gezicht na gebruik lekker zacht aanvoelt.

Ik kocht deze doekjes altijd bij De Tuinen waar je voor een pakje met 25 doekjes 5,99 euro betaalt. Best prijzig he? Daarom was ik blij verrast toen ik een aantal maanden geleden de Big Bazar (een winkel die door heel Nederland zit en doet denken aan Xenos en Action) exact dezelfde doekjes zag liggen voor... 1,99! Inmiddels ben ik erachter gekomen dat ze tot het vaste assortiment behoren dus dat is fijn. Daarnaast verkoopt Big Bazar nog meer fijne producten van het het merk Inecto Pure Coconut Oil. Verder vind je je in deze winkel genoeg (handige) leuke spulletjes voor stuntprijzen. Op de site www.bigbazar.eu kun je de folder bekijken en zien welk filiaal er bij jou in de buurt zit. Een leuke aanbieding die ik net in de nieuwste folder zag staan (geldig tot en met 6 juni) is John Frieda shampoo, conditioner of haarspray voor 2,99 ipv 8,99! Kortom: tijd om een keertje bij deze winkel naar binnen te stappen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...