zondag 15 mei 2011

Shoptip: vrolijke placemats


Klik op de afbeelding voor een vergroting

Zoals velen inmiddels vast wel weten is de winkel Juffrouw Zonder Zorgen (in Haarlem) HET adres voor leuke musthaves en hebbedingen. Lucky me dat ik in de buurt van deze fantastische shop woon, maar voor iedereen die dit geluk niet heeft is er natuurlijk de JZZ webshop! Hier wordt namelijk een groot deel (of misschien wel alles) van de spullen verkocht die je ook in de echte winkel vindt. Toen ik er net even een kijkje ging nemen, viel mijn blik op enorm schattige placemats met vrolijke printjes (zie de foto hierboven) van het uit Frankrijk afkomstige merk Mini Labo. Leuk zijn ze he? Die links boven <3 is mijn favoriet! Voor deze en andere leuke spulletjes surf je dus even naar de Juffrouw die, in tegenstelling tot de winkel, iedere zondag gewoon open is. En dat is natuurlijk ook een voordeel! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...