dinsdag 24 mei 2011

Birthday weekend!


Klik op de afbeelding voor een vergroting

Afgelopen weekend stond compleet in het teken van mijn 25e verjaardag (doordat ik dit jaar op een maandag jarig was, vierde ik het in het weekend daarna). Het was een druk maar superleuk weekend waarin friends & familie op visite zijn geweest, er heeeel veel te eten was en gegeten is, de drank voorraad groter was dan ooit tevoren ;), er uit volle borst is meegezongen met nummers van wel 15 Singstar spellen, ik samen met vriendinnen verkleed naar een 80's & 90's feestje ben geweest en ik ontzettend verwend ben met superleuke cadeautjes!

Over twee cadautjes ga ik het deze week nog iets uitgebreider hebben, dus die verklap ik nog niet ;) maar verder heb ik onder andere gekregen: geld, een boekenbon, een map en notebook van La Marelle, Rituals doucheschuim, een mooi luxe notebookje van Paperblanks, een armbandje, het kookboek Cupcakes Parade (bomvol cupcake recepten en prachtige foto's), een vorm voor mini cupcakes en een abonnement op het tijdschrift Happinez. Hierboven wat kiekjes van het feestje :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...