dinsdag 17 mei 2011

Book to buy: Vragenboek

Mijn moeder is de beste in het verzinnen van leuke originele cadeautjes en tevens een ster in geweldig leuk inpakken (mocht je iemand nodig hebben die dit voor je doet, dan moet je me echt even mailen ;)). Niet zo gek dus dat ik ieder jaar weer uit kijk naar het eerste uurtje van mijn verjaardag, want dan ligt alles traditioneel uitgetald op dezelfde kleine tafel waar ik als klein meisje al op een mini houten stoeltje zat om alles uit te pakken. Zo ook gisteren.

Maar dit is nog geen verslag van mijn cadeautjes (deze foto's zal ik nog plaatsen in een nieuw bericht), maar slechts van een van de cadeautjes: een superleuk boekje dat ik nog niet kende. Heel goed gevonden dus van mijn mams. Ik heb het over 'Vragenboek', een klein rood boekje dat bomvol staat met vragen die wel elkaar zelden stellen, maar die er wel toe doen. Echt een aanrader moet ik zeggen! Ik heb er natuurlijk al even doorheen gebladerd en er staan echt heel veel goede en leuke vragen in die niet alleen leuk zijn om zelf te beantwoorden maar zich ook perfect lenen als gespreksstarter voor gesprekjes tussen familie, vrienden en lovers. Hieronder kun je de korte beschrijving van de achterkant lezen (die nog niet teveel weggeeft van de inhoud, maar dat is juist leuk). Het boekje kost 15 euro en is onder andere hier te bestellen.

Goede antwoorden bestaan niet, goede vragen wel.* Wat bewonder je aan je ouders?* Heb je weleens e-mails van je partner gelezen?* Ben je geliefd bij je collega’s?* Wat was je langste periode zonder seks?* Wat doe je over tien jaar?

2 opmerkingen:

  1. Iets te laat, maar daarom niet minder gemeend;) Van harte gefeliciteerd; ik wens je een geweldig, gezond en inspirerend jaar toe.

    (En wat klinkt dit boekje weer leuk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geeft niets ;) Dankjewel Denise! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...