zondag 1 mei 2011

Flow bewaardoos & One line a day



Dat ik deze week al een Flow nieuwtje heb geplaatst kan me er niet van weerhouden om nu weer twee leuke producten van Flow aan te prijzen. Allereerst zag ik iets fantastisch staan in de folder van Bruna: de Flow bewaardoos, een 39-delige (!!) set die onder andere bestaat uit stempels, envelopjes, stickers, kaarten, een notebook en labels. Voor 24,95 ben jij de eigenaar van deze doos met moois. Vervolgens liep ik op de site van Bruna tegen een One Line a Day diary aan in Flow stijl (14,95)! Laatst plaatste ik al een artikel over een andere One Line a Day variant (klik hier om deze te lezen) en nu twijfel ik over welke ik het liefste wil hebben... Tja, luxeprobleempje! ;)

1 opmerking:

  1. Ik twijfel ook tussen die twee! Er is niet nog een derde optie he? Dit waren in ieder geval de enige varianten die ik zelf kon vinden. Voordeel van Flow vind ik dat het maar 3 jaar is, vind ik toch wat overzichtelijker. Maar ik vind de engelse variant iets mooier.. moeilijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...