woensdag 11 mei 2011

Pure Beauty Boutique


Klik op de afbeelding voor een vergroting

We kunnen weer een leuke webshop toevoegen aan onze favorieten: www.purebeautyboutique.nl! Zoals de naam al doet vermoeden worden in deze webshop diverse cosmetica producten verkocht. Het leuke is dat er merken worden verkocht die je niet zo snel ergens anders vindt. Zoals bijzondere kleurtjes nagellak van het merk Scotch Naturels (ik had nooit eerder van dit merk gehoord, maar de flesjes zien er stijlvol uit en belangrijker: de kleurtjes zijn prachtig!), producten van Snowberry (met die leuke verpakkingen die zijn ontworpen door Rob Ryan) en Pacifica, een merk met zeer vrolijke verpakkingen.

Ik heb het nu met name over de prachtige stijlvolle verpakkingen van de producten maar met de producten zelf zit het volgens mij ook wel goed. Op de site wordt alles namelijk nauwkeurig beschreven en uit deze beschrijvingen kun je veel (positieve!) informatie halen. Hierboven heb ik een mini shopping gemaakt met daarin drie producten waar ik nieuwsgierig naar ben, maar hier kun je zelf bekijken wat er nog meer te koop is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...