zaterdag 28 mei 2011

A special gift...

Het kan je bijna niet ontgaan zijn dat ik vorige week jarig ben geweest ;) Zoals ik na mijn verjaardag al schreef, zou ik deze week nog aandacht besteden aan twee van de cadeautjes die ik kreeg. Ik ben natuurlijk ontzettend blij met alles wat ik heb gekregen (wilde het nog maar even benadrukken) maar het cadeautje wat ik nu even in de spotlight ga zetten is toch wel erg goed gevonden en erg origneel.

Ok zal ik nu dan maar vertellen wat het is? Een morsecode ketting! (Ik acht de kans vrij klein, maar mocht je niet weten wat morsecode is, klik dan even hier :)) Het is een ontwerp van de Amerikaanse sieradenontwerpster Rebecca Coagan Scharlatt die diverse morsecode kettingen ontworpen heeft. Degene die ik heb gekregen vormt het woord FRIEND (in morsecode dus!) en bestaat uit kralen en een zijden draad. Hierboven kun je de 'friend' variant bekijken (klik op de afbeelding voor een vergroting). Benieuwd naar al haar sieraden? Neem dan een kijkje op haar website. Ohja, en natuurlijk wil ik nog even vermelden dat ik kreeg deze ketting kreeg van Lisa-Fleur die ook een eigen site heeft: het originele blog... www.lievefleur.blogspot.com ! Volg ook haar via Blogger en/of Twitter! :)

1 opmerking:

  1. Wat een leuk cadeautje! Mag ik vragen of je weet waar ze te koop zijn in NL? Ik heb op de website iets heel passends gezien voor een vriendin! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...