vrijdag 20 mei 2011

Fotografie @ Amsterdam

Vandaag had ik een fotografie-opdracht in Amsterdam en daarom was ik erg blij dat het na een aantal grijze en regenachtige dagen vandaag weer heerlijk zonnig was. Dit keer moest ik een stuk minder ver reizen dan de laatste paar keer (Deventer en Nijmegen) en samen met een redacteur leuke shops spotten en vastleggen in vertrouwd en bekend gebied (zij woont in onze hoofdstad en ik woon er 30 min met de auto vandaan).

Het was weer superleuk en ik heb zelfs (dat had ik namelijk niet verwacht omdat ik Amsterdam aardig goed ken) een aantal superleuke winkeltjes ontdekt die ik nog niet kende! Verwend met rozenthee, een delicious cupcake met lavendel, patat met joppiesaus, een clubsandwich, yoghurtijs met verse frambozen en een flinke dosis zon was dit natuurlijk een geweldige werkdag (waren ze allemaal maar zo, haha!).

Ik heb nog even geen puf gehad om de foto's op mijn pc te zetten (heb toen ik thuis kwam direct de auto gepakt voor een berg boodschappen voor mijn verjaardag (die ik dit weekend vier) en daarna ben ik lekker lui (en passend bij deze dag vol met lekker eten) roti gaan halen. Natuurlijk plaats ik snel wat foto's van vandaag zodat je vast een indruk kunt krijgen. In juni verschijnen ze in het magazine :)

2 opmerkingen:

  1. "In juni verschijnen ze in het magazine"

    Welk magazine? xliefss.
    ( ben benieuwd naar de foto's! )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh! Dat klinkt echt als een heerlijke dag!! Ik ben benieuwd naar de ontdekkingen en de foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...