maandag 23 mei 2011

Read my lips

Tijdens mijn verblijf in Spanje kwam ik iets heel grappigs tegen en ik heb nog steeds spijt dat ik het niet heb gekocht. Het was een roze marker die eruit zag als een lippenstift en waarmee je op spiegels en ramen kon schrijven (en ja, er stond op dat je het er gemakkelijk weer af kunt wassen). Deze week moest ik opeens aan dit leuke product denken en daarom besloot ik een zoektocht te starten in Nederlandse webshops. Het goede nieuws is dat ik exact dit product al snel had gevonden, het slechte nieuws: niet in Nederlandse maar in Duitse en Engelse webwinkels... Maar goed, daarom niet minder leuk om even over te schrijven natuurlijk. En wie weet heb ik gewoon niet goed genoeg gezocht en weet iemand van jullie wel waar je 'm in Nederland kunt kopen. Hierboven zie je hoe de marker eruit ziet en de rest spreekt natuurlijk voor zich :)

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...