dinsdag 14 september 2010

Another sunny day

Hola! Hier weer een update vanuit het zonnige Sitges. Gisteren is Luna tien geworden maar dat hebben we zondag al gevierd. We zijn met z'n 7-en (ik, de familie en twee vriendinnetjes van de meiden) naar Port Aventura geweest, een waterpark vlakbij Barcelona. Erg leuk want ik was nog nooit naar zoiets geweest. Vanwege het mooie weer hier is alles (een mega golfslagbad, een stroming waar je met zwembanden in kunt dobberen en heel vele glijbanen) gewoon in de buitenlucht! Heerlijk want dat betekent geen benauwdheid en chloorlucht, en ook nog eens direct zonnestralen opvangen en dus bruin worden!


Toen het park sloot zijn we thuis even gaan opfrissen en daarna vertrokken naar Usaka, een sushibar hier op de boulevard. Was echt heerlijk! Ze hadden ook Edamame, erg fijn! Verder heb ik gisteren mijn eerste Spaanse les gehad op Hola! (zo heet de school). Een les duurt 1,5 uur en ik heb vanaf nu iedere week les op maandag- en woensdagochtend. Het was erg leuk en ik hoop dat ook snel wat basis zinnen Spaans te spreken, altijd handig voor als Don Juan geen Engels spreekt natuurlijk ;) Verder niet heel veel nieuws. Het weer is nog steeds heerlijk warm, ik loop dan ook iedere dag in een korte broek of rokje. Nou buenos dias ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...