woensdag 15 september 2010

Knippen en plakken


Klik op de afbeelding voor een vergroting

Zin om even creatief en ontspannend bezig te zijn? Maak een collage! Pak een groot vel papier, wat oude tijdschriften, lijm en een schaar en je kunt aan de slag. De collage hierboven heb ik ruim twee weken geleden gemaakt toen ik nog in Nederland was. Het was eigenlijk een soort opdracht, maar daardoor niet minder leuk om te doen. Zoals je kunt zien heb ik als onderwerp: J'adore, oftewel dingen waar ik van houd, die ik leuk vind om te doen of waar ik blij van wordt. Ook heb ik er eentje gemaakt met wensen, dromen en plannen voor de toekomst. Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen te verzinnen waarvan je een collage kunt maken. Inspirerende teksten, mooie foto's, een (mode) wishlist, een styleboard en ga zo maar door! :) Een ideale bezigheid voor een regenachtige dag!

1 opmerking:

  1. dat is echt leuk! ik ga 2 boekjes maken, stylebook, en homebook. (met leuke ideeen voor huisinterieur) x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...