zondag 19 september 2010

Sunday songs

Er zullen genoeg mensen zijn (van mijn leeftijd) die het niet kennen of niet leuk vinden, maar ik ben er gek op: oude liedjes! Van veel nummers ken in zelfs de complete lyrics uit mijn hoofd omdat ik ze maar al te graag mee zing! ;) Op deze mooie zondagmorgen vind ik het tijd om er (random) twee op LittleDNLL te plaatsen. Echt vrolijke nummers, althans dat vind ik dus. Enjoy ;)
Hier >>> vind je er eentje (die kon in niet plaatsen helaas) en de andere staat hieronder.

1 opmerking:

  1. Yeah!! Jeugdsentiment, oeps, wat voel ik me nu oudddd hihihi. Wat hebben we ons uitgeleefd op de dansvloer op deze nummers :) geweldig, dank je, dat is nog eens leuk om mijn dag mee te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...