dinsdag 14 september 2010

De oude speelkamer


Dingen van vroeger, ik ben er gek op! Ik doel dan trouwens op 'mijn eigen vroeger', toen ik nog klein was en de boze grote mensen wereld nog totaal onbekend voor me was ;) Snoep en ijsjes van toen (yogo yogo ijsjes en joekels van karvan cevitam), tekenfilms die mij heel blij maakte zoals vrouwtje theelepel, my little pony, Kuifje, Simbad de zeeman en ga zo maar door. Disney films als Assepoester, de Kleine Zeemermin, Aladdin en de Reddertjes die je wel drie keer achter elkaar keek zonder dat het verveelde. Bandjes met verhalen en liedjes luisteren op mijn walkman. In de zomer uren in 'het badje' in de tuin liggen spelend met wat barbies of zeemeerminnen. Nou en zo kan ik nog uren doorgaan, maar dat zal ik je besparen ;)

Zojuist kwam ik een webshop tegen genaamd De Oude Speelkamer, de naam zegt het al een beetje: hier vind je allerlei speelgoed en spulletjes van vroeger! Hoe leuk is dat? Viewmaster schijven, LP,s, servies, boekjes, spellen, speelgoed, puzzels, knutselspullen en meer! Ik kwam heel wat dingen tegen waarvan ik het bestaan al weer was vergeten. Erg grappig! Ook nieuwsgierig of ze dingen hebben die je doen terugdenken aan jouw jeugd? Neem er dan een kijkje door hier >>> te klikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...