zaterdag 11 september 2010

Shopdag in Barcelona!


Goedemorgen allemaal! Hier weer een bericht vanuit Sitges-Barcelona. Ik heb heerlijk geslapen (had nog niet eerder vermeld dat mijn bed en kussen echt heerlijk liggen, dus dat is erg fijn). De zon schijnt nu al volop en de lucht is op een paar kleine wolkjes in de verte weer strakblauw. Ik hoor je denken: ja wrijf het er maar in hoor. Maar ik zeg het alleen zodat je een goed beeld krijgt van hoe het hier is en omdat ik er gewoon enorm van geniet :) En ja, ik hoop echt dat er in Nederland deze maand ook nog wat mooie dagen komen.

Plan voor vandaag is om naar Barcelona te gaan! Ik heb namelijk wat dingen nodig en los daarvan is het natuurlijk sowieso leuk om te gaan. Gisterenavond heb ik de adressen van The Body Shop, Havaianas, Topshop, Oysho, Rituals en Kiko Cosmetics al opgezocht. Wel zo handig want dan hoef ik voor die winkels in ieder geval niet heel lang te zoeken (althans dat hoop ik dan maar, haha).

Mijn wensenlijsje voor vandaag bestaat uit: een nagellakje (ik heb thuis zo;n 20 potjes en ben dus helemaal vergeten er een mee te nemen), nieuwe slippers van Havaianas (aangezien die van mij op de dag van mn vertrek kapot gingen) die ik ga kopen in een Havaianas store waar je (zo schijnt) je slippers helemaal zo kunt laten maken als je zelf wilt (leuk!), scrub (die heb ik ook niet meegenomen en ik mis mijn Africa pot van The Body Shop), make-upreinigingsdoekjes (heel interessant), bed & body mist van Rituals, een nieuwe Touche Eclat van YSL (dit is een van mijn favoriete cosmetica producten en hij is bijna op).

Verder ga ik even kijken wat ik tegenkom. Ik weet pas sinds gisteren dat er in het centrum een Topshop zit, dus ik ga daar even een kijkje nemen en bij Oysho (superleuke winkel met pyjama´s, huiskleding, ondergoed en accessoires loop ik even naar binnen. Oh, en natuurlijk ga ik langs bij Kiko Cosmetics, daar had ik in Berlijn veel mooie spulletjes gekocht. Mochten jullie trouwens nog tips hebben (leuke winkels, goede restaurants, mooie plekjes etc) dan hoor ik dat natuurlijk graag! Want ik zal ongetwijfeld snel weer naar Barca gaan. Fijne zaterdag!

1 opmerking:

  1. Las dat alle winkels dicht waren. Voor een volgend dagje Barcelona: koop een potje happy pills (in El Born). Altijd handig voor als het weer een keer tegenzit ;-)

    http://wat-leuk.blogspot.com/2010/09/happy-pills.html

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...