vrijdag 17 september 2010

Wishlist voor deze week


Het plan is om zaterdag weer naar Barcelona te gaan, want dan zijn de winkels WEL open (woehoe!) Tot nu toe heb ik al een klein wensenlijstje met spullen die ik moet/graag wil hebben. In ieder geval dus nieuwe slippers (ben zo benieuwd naar de HavaianasHavaianas store!), nagellak wat voor merk of kleur dan ook (zit nu zonder en alle 20 mn nagels zijn zwaar toe aan een kleurtje), Rituals Yin bed & body mist (deze is bijna op en ik spray 'm heel vaak voor het slapen gaan op mn beddengoed, heerlijk!) en wat ik ECHT nodig heb is scrub. Kun je het je voorstellen dat ik al ruim twee weken zonder scrub zit? Nee toch?! ;) Mijn voorkeur gaat uit naar de Africa scrub van The Body Shop. Verder zou een scrubwashand ook heel fijn zijn want ik heb mijn Ottomania exemplaar helaas thuis laten liggen! :( Verder zal ik ongetwijfeld met andere spulletjes thuiskomen. Ik zal deze dan ook snel showen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...