vrijdag 3 september 2010

Hola!



Al even geen udates op LittleDNLL, sorry daarvoor! Ik heb er nog niet echt de tijd voor gehad. Ben nog zoveel nieuwe indrukken aan het opdoen. Ik ga zo snel mogelijk weer dagelijks items plaatsen. Natuurlijk dezelfde onderwerpen als voorheen, maar via mijn blog houd ik bekenden en onbekenden ;) ook op de hoogte van mijn avonturen hier in Sitges-Barcelona. Tot nu toe is het erg leuk. Wel even wennen om van huis en alles wat je gewend bent weg te zijn, maar anderzijds is dat natuurlijk ook erg leuk en spannend. Dit is mijn vierde dag en de zon schijnt vandaag volop. De dagen hiervoor was het weer iets minder, maar te temperatuur was gewoon ok. Nadeel tot nu toe is dat ik wordt lekgeprikt door muggen. Ik denk dat ik inmiddels bijna 20 bulten heb en daarbij heb ik dus een soort allergische reactie (iedere bult wordt zo groot als een ei, vuurrood en voelt als een steen). Maar goed, geen gezeur hoor! Dat moet ik er maar voor over hebben denk ik zo ;) Ik zal snel ook wat foto's uploaden van alles hier.

PS. Ik heb in het menu met alle pijlers (in de rechterbalk) 'DNLL in Spanje' toegevoegd zodat je met 1 druk daarop direct alle update berichten over mijn verblijf hier onder elkaar hebt staan.

2 opmerkingen:

  1. Hola!!

    Hoop dat je een hele leuke tijd in Spanje zult hebben, maar zo te lezen lukt dat wel, behalve die rotmuggen dan. Mij moeten ze ook altijd hebben, weten me altijd te vinden, ons bloed is schijnbaar erg lekker voor ze :) oh bah, krijg er meteen rillingen van hihihihi.

    Groetjes en veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Thea! Ja echt he? Mij ook altijd! En ik wen er maar niet aan ;) Bah! Hoe is het? Heb je de tas al gebruikt? Ja ik hoop het ook! Tot nu toe nog allemaal nieuwe en wennen. Veel indrukken natuurlijk. Maar wel goed gevoel hoor! We houden wel contact via de blogs of twitter!

    grtz, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...