dinsdag 28 september 2010

Musthave: Toet & Taart Kalender

Dat ik al meer dan 50 kookboeken in mijn kast heb staan wil niet zeggen dat ik geen kookboeken meer ga aanschaffen. Ja ok, tuurlijk weet ik dat ik niet meer ieder boek dat ik tegenkom kan kopen want mijn boekenkast is al redelijk vol (lees: er past eigenlijk niets meer bij) maar ik maak graag een uitzondering voor boeken die te leuk zijn om te laten liggen. Bovendien is de titel die ik nu ga aanraden (en zelf dus ook graag wil hebben) niet eens een boek maar een kalender ;) Kortom, ik hoef geen excuus te verzinnen voor dat stemmetje in mijn hoofd dat zegt: je hebt er al teveel en mag ze niet meer kopen. Maar terug naar de kalender... Ik heb het over de Toet & Taart kalender van Uitgeverij Snor! De naam zegt het al, in deze kalender vind je 365 verschillende toetjes en taarten, yummie! De Toet- en Taartkalender is trouwens de opvolger van de succesvolle Soepkalender. Net als de variant met soepen is ook deze kalender (zonder jaartal!) een bijzondere bundeling van foto’s, illustraties en heerlijke recepten. De kalender kost 16,95 en is onder andere hier >>> te bestellen.

1 opmerking:

  1. ik heb hem juist gekocht en hij is echt super! Heel veel gerechtjes zijn heel erg makkelijk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...