vrijdag 24 september 2010

Sitges enzo

Ja, morgen is het dan ein-de-lijk zover, ik ga shoppen in Barcelona! Het weer wordt volgens de laatste berichten goed, dus dat is mooi meegenomen! Echt een gek idee dat ik hier aankomende dinsdag gewoon al een maand ben! De tijd vliegt voorbij! Echt veel nieuws heb ik niet. Het is nog steeds ontzettend leuk en het weer is de ene dag stralend en de andere dag wat minder. Op de zonnige dagen probeer ik natuurlijk zoveel mogelijk van het mooie weer te genieten aan het strand of in de tuin bij het zwembad. Op mindere dagen ben ik onder andere bezig met internetten, LittleDNLL updaten en films kijken (er zijn er hier zoveel die ik nog niet gezien heb, echt heel leuk!) Zo ben ik nu de Deense film Festen aan het kijken (al staat ie nu ik dit typ natuurlijk even stil) en ik zal snel laten weten wat ik van deze film (die mij diverse keren is aangeraden) vond. Hieronder ook nog wat verschillende kiekjes van hier :) Alvast een fijn weekend!
PS. Spaanse les is nog steeds enorm leuk maar begint wel moeilijker te worden. Hard studeren dus ;)

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...