zondag 26 september 2010

Mijn Barcelona aankopen

In het bericht hieronder heb je mijn nieuwe broek al kunnen zien (ik heb 'm nu aan en hij zit heerlijk!) maar ik heb nog een aantal andere spulletjes gekocht. Zo heb ik finally nieuwe Havaianas slippers gekocht. Ik twijfelde tussen de kleur die ik in NL had en die stuk waren gegaan, maar aangezien ik daar dus bad memories aan heb, besloot ik voor een nieuw kleurtje te gaan: een matte kleur bruin (weet niet hoe ik het anders moet verwoorden). In de store kon je trouwens ook dingetjes aan het bandje van je slipper laten zetten dus dat vond ik wel leuk omdat ik dat nooit eerder gezien had. Ik heb nu in beide bandjes een bruin/roze steentje.

Verder heb ik bij H&M een heel mooi ondergoedsetje gekocht in olijfgroen, een grijze nagellak en haarelastiekjes gekocht. Toen op naar Kiko Make Up Milano (deze shop ken ik pas sinds dit jaar, toen ik een bezocht bracht aan Berlijn en ze hebben geweldige make-up met erg fijne prijzen) waar ik twee oogpotloden (lila en paar), rode nagellak (voor de teennagels!), reinigingsdoekjes, oogschaduw en een oogschaduwstick (een dun staafje waarmee je de binnenste ooghoeken licht/glitterend kunt maken).


Ook ben ik bij Rituals geweest (gek idee dat dit van oorsprong een Nederlandse keten is) waar ik eindelijk scrub heb kunnen kopen met een scrubwashand en tevens een nieuwe Yin bed & body mist en een nieuw product uit dezelfde lijn: Stress Relief Serum met onder andere Chinese mint (aan dit product zal ik snel een artikel besteden). En dat was het wel weer geloof ik... Oh nee, bij de Sephora (wat een magisch en mega filiaal zeg, de V&D is er NIKS bij) een nieuwe gezichtsspray 'Makeup setting mist'. Op de foto's kun je alle spulletjes bekijken! (door erop te klikken kun je vergroten).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...