donderdag 16 september 2010

Beauty musthave: Sumptuous mascara van Estee Lauder

Eigenlijk is mijn zoektocht naar de perfecte mascara nog nooit echt opgehouden. Iedere keer kleeft er wel een klein nadeeltje aan een bepaalde variant. Nu was ik eigenlijk wel erg tevreden met The Falsies van Maybelline, want deze heeft in mijn ogen heel veel voordelen. Het enige nadeel is dat ik, na ongeveer een half uur na het opbrengen, last krijg van afgebrokkelde stukjes. Mijn wimpers ogen dan nog gewoon ok hoor, maar ik krijg zwarte puntjes onder mijn ogen en op mijn wangen doordat er toch miniscule stukjes ´afbrokkelen´. Kortom ook deze mascara is niet perfect (al vraag ik me af of DE perfecte uberhaubt wel bestaat, maar dat terzijde).

Vanwege dit probleem test ik dan ook graag af en toe een nieuwe mascara uit. Op het moment gebruik ik al bijna twee weken de Sumptuous (bold volume lifting mascara) van Estee Lauder. Eentje om blij van te worden (want anders had ik dit artikel natuurlijk niet geschreven)! Geen zwarte puntjes, echt ZERO! Verder geen klonten of andere veelvoorkomende mascara nadelen. Ik koop hierna dus gewoon weer een Sumptuous! Net zo lang totdat ik wel nadelen ontdek of er weer eentje heb getest die ik nog fijner vind. Ook proberen? De Sumtuous kost ongeveer 23 euro (jep, best prijzig dus). Ohja, er bestaat ook een waterproof variant mocht je dat fijner vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...