zondag 5 september 2010

Sunny Sunday

Vandaag een heerlijke zondag achter de rug. Eerst lekker uitgeslapen want ik ben gisteren naar het 'stapstraatje' van Sitges geweest met Michelle, een meisje (althans ze is 23, dus laat ik zeggen jonge vrouw ;)) die hier woont. Zij werkt op het strand en maakt onwijs lange dagen waardoor ze ook gisteren tot 0:00 moest werken. Daardoor gingen we wat aan de late kant weg en lag ik om 5:00 in mijn bed. Ik was overigens helemaal alleen in het huis vannacht, maar gelukkig is er een geweldig alarmsysteem waardoor ik zonder enige angst direct als een blok in slaap viel. Het straatje is trouwens erg gezellig. Er zitten best veel verschillende tentjes die allemaal net iets van elkaar verschillen qua sfeer en muziek.

Vanochtend dus heerlijk uitgeslapen tot half 12 en in de tuin (ja, met dat prachtige uitzicht!) ontbeten met vers brood uit de broodbakmachine en een soja latte. Inderdaad, het leven is hier ZEER goed en luxe! Het was toen al flink warm buiten dus leek het me een fijn plan een duik in het zwembad te nemen. Nog een beetje slaperig mn bikini aangetrokken en lekker gezwommen (ja, ook even sportief wat baantjes, haha). Daarna gedobberd in de zwemband.

Verder was vandaag een heerlijke luie dag. Veel in de zon gelegen (waaronder op de heerlijke schommelstoel op de foto hierboven), nog meer gezwommen, met z'n tienen volleybal gespeeld in het zwembad, en zojuist heb ik Griekse salade gemaakt en spaghetti-saus. Zometeen dus alleen nog even spaghetti koken en dan kunnen we eten. Vanavond op tijd naar bed want morgen wordt een druk dagje! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...