zaterdag 18 september 2010

Korte update & some pictures

Good morning! Ik zit sinds maaaaanden weer in een ritme! Ik werd vanochtend automatisch om kwart voor acht wakker (terwijl ik niet echt vroeg sliep gisteravond). Maar goed, ik zit wel vol energie ;) en heb echt wat aan de dag natuurlijk (al ziet er buiten een stuk triester uit dan voorheen, grauw en grijs). Hieronder wat diverse foto's van hier die ik nog niet eerder 'geshowd' heb. Vanmiddag is het verjaardagsfeestje van Fleur en gaan we roofvogels vliegen (spannend!) en naar de bobsleebaan. Mijn bezoekje aan Barca heb ik gezien het weer en de weersvoorspellingen maar even uitgesteld. Misschien dat ik dinsdag (dan heb ik geen Spaanse les) een paar uurtjes ga om ein-de-lijk de spulletjes te kopen die ik nodig heb/graag wil hebben. Fijn weekend!


Klik op de afbeeldingen voor een vergroting

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...