zondag 19 september 2010

Bellen blazen


''Mam, mag ik meer sop!? Hij doet het niet zo goed''. Die vraag heb ik als kind best een aantal keer gesteld toen ik druk in de weer was met mijn bellenblaas (wat een vreemd woord eigenlijk!). Als ik het niet alleen deed maar samen met vriendinnetjes dan ging het er natuurlijk om wie de allergrootste bel kon blazen en dan moest ie natuurlijk ook wel even rondvliegen en niet meteen kapot springen. Toen ik het onderstaande filmpje bekeek moest ik direct aan het simpele bellen blazen van vroeger denken, al is dit natuurlijk vele malen spectaculairder. Wat een enorme bellen! Hoe bestaat het dat die niet direct kapot gaan?! En dat op het strand... Daar staat meestal toch best wel wat wind (of vergelijk ik nu appels met peren? Dit is namelijk het strand van Calafornie, en ik denk bij 'het strand' direct aan de Hollandse kust). Nou goed, kijk zelf maar hoe bijzonder het is!

1 opmerking:

  1. goedendag,

    Ik vroeg me af op de foto van de hartjes en de bellenblaas gebruikt mag worden als coverfoto van een pr-bedrijf op Facebook? Wie heeft de rechten van de foto en wie kan ik eventueel een mailtje sturen om toestemming te vragen? Bij voorbaat hartelijk dank!

    Ellen Schokker
    Eigenaar Shockers PR
    ellenschokker1@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...