donderdag 9 september 2010

Shoptip: Fashion origami


Al eerder vertelde ik over de ontspannende werking van kleuren in een kleurboek (bijv. My Wonderful World of Fashion). Vandaag een andere ontspannende creatieve bezigheid waar je als kind waarschijnlijk ook vaak mee bezig was: papier vouwen (ik moet nu direct denken aan de hoeveelheid vouwblaadjes die ik als kind had in alle kleuren van de regenboog). Papier vouwen? Nou nee, vergeet de standaard vouwblaadjes, ik heb het over de van origine Japanse vouwkunst: origami! Een tijdje terug zag ik in een Amerikaanse webshop een pakketje voor fashion origami waarmee je (met behulp van een omschrijving) pumps, jurkjes en andere fashionitems leert vouwen. Helaas verzond die shop niet naar ons kikkerlandje, maar guess what... zojuist kwam ik exact hetzelfde crea pakketje tegen in een Nederlandse webshop voor € 10 95! Meer info of bestellen? Klik hier >>>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...