zondag 12 september 2010

I'm in love...

Mijn grote vriend Billie, ik noemde hem al vaak op LittleDNLL. Ik ontmoette hem bij de IKEA en het was liefde op het eerste gezicht. Ok, dit kwam mede doordat ik nog geen 'Billie' in mijn leven had, waardoor hij in mijn ogen al snel perfect was. Hij is groot en breed en ik kon alles bij 'm kwijt. Kon, inderdaad. Want mijn boekenverzameling is zo groot dat mijn Billie boekenkast propvol zit! Vooral aan kookboeken heeft Billie een zwaar gewicht (ik heb er meer dan 50!). Mijn opties bestaan nu dan ook uit: boeken weggooien (no way!), een grotere boekenkast kopen en Billie dumpen (beetje zonde, want zo lang heb ik ' niet), of... een extra boekenkast aanschaffen (dit is meer een droom want daar heb ik niet echt de ruimte voor, als zou met een beetje passen en meten een tweelingbroertje wel passen denk ik). Laat ik even blijven dromen. Als ik de ruimte had zou ik namelijk een andere kast toevoegen aan mijn bestaande interieur, en wel die op de foto hieronder! Is ie niet geweldig? Althans, of ie lekker zit is nog een beetje de vraag, maar leuk bedacht is het wel! Meer info vind je hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...