vrijdag 10 september 2010

Book to buy: Paris, made by hand


Ik ben in mijn leven nu drie keer in Parijs geweest. Wat een geweldige stad is dat toch! Het gebeurt dan ook regelmatig dat ik even wegdroom en voor me zie dat ik in Parijs woon. Nu ik er zo over nadenk heb ik eigenlijk al een aantal jaren het gevoel dat ik ooit in Parijs ga wonen, heel gek want ik zou niet weten wat me daar zal brengen en wat ik daar dan zou gaan doen qua werk. Het is dat speciale gevoel dat ik krijg als ik aan Parijs denk. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen maar het is een heel blij en rustig gevoel. Het is dan ook niets voor niets een van mijn favoriete steden.

Parijs is enorm groot maar bekende straten, bezienswaardigheden en grote ketens zijn natuurlijk gemakkelijk te vinden. Toch is het ook leuk om eens een bezoekje te brengen aan de kleine en wat apartere winkeltjes die zo nu en dan nog wel eens verstopt zitten Mocht jij nu een trip naar Paris gepland hebben en gek zijn op unieke spulletjes dan heb ik een geweldige tip voor je: het boek Paris, made by hand van styliste Pia Bijkerk. In dit boek staan meer dan 50 adressen waar je zelfgemaakte ontwerpen, vintage items en gepimpte spulletjes kunt vinden op het gebied van mode, design en interieur! Handig, toch?! Het boekje kost 16,99 en is onder andere hier te bestellen. Geen trip naar Parijs op de planning maar wel gek op speciale winkeltjes? Plan een dagje Amsterdam in! Pia heeft namelijk ook zo'n handig boekje gemaakt van onze hoofdstad! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...