woensdag 15 september 2010

Lady Gaga praat



Ik kwam zojuist een interview tegen met Lady Gaga (ze was te gast in The Ellen DeGeneres Show) en bedacht me dat ik haar eigenlijk nog nooit heb horen praten! Ik weet niet of dat aan mij ligt of dat ze gewoon (haast) nooit interviews geeft, maar aangezien ik een groot deel van haar liedjes leuk vind, kon ik het natuurlijk niet laten om het filmpje waarin ze gewoon een gesprek voert (en ja, uiteraard wel in een opvallende outfit) even snel te bekijken. Heb een aantal delen geskipt (had geen geduld 'm helemaal te bekijken) dus ik weet niet of alles wat ze vertelt interessant is, maar ik vond het wel leuk om het interview even op LittleDNLL te plaatsen voor iedereen die eigenlijk ook wel nieuwsgierig is. Wat vind jij van haar en van de muziek die ze maakt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...