vrijdag 10 september 2010

Pasta met zeevruchten, mmm!


Gisteren heb ik bij de supermarkt, die een zeer mooie visafdeling heeft, een aantal verschillende vis gehaald: gamba's, grote vongoles en paarse octopus. Ik ging namelijk spaghetti met zeevruchten maken! Ook leerde ik gisteren dat garnalen grijs zijn en pas roze worden nadat ze gekookt of gebakken zijn, hetzelfde geldt voor kreeft schijnt (dat wist ik dus echt niet!). Ik ben dus voor grijze gegaan omdat die nog verser zijn. Verder spaghetti, rode pepers, bladpeterselie, witte wijn, uien, knoflook en olie gebruikt. Hij was iets pittiger uitgevallen dan gepland, maar lekker was ie wel! Hierbij meteen wat foto's (gemaakt met mijn gewone kleine camera, dus de kwaliteit is niet geweldig). Ik ben nu aan het bedenken wat we vandaag gaan eten...

Klik op de afbeeldingen voor een vergroting

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...